Півтора мільйона лише на білборди: Іван Рибак пояснив, як партії «відіб’ють» кошти на зовнішню рекламу

Величезні суми грошей, витрачені на зовнішню та іншу рекламу, що фактично стартувала задовго до початку офіційної виборчої кампанії, політсили просто крастимуть потім у своїх же виборців, якщо потраплять до місцевих рад.

Про це заявив народний депутат VIII від 202 виборчого округу на Буковині Іван Рибак на телеканалі ТВА

  • З точки зору вартості цієї кампанії, можу зазначити, що, при вартості однієї площини білборда від 5-ти до 7100 гривень тільки в місті Чернівці, а в деяких політсил вже по 200-300 площин в місті, то уявіть собі вартість такої кампанії стосовно тільки зовнішньої реклами. 300 площин по 5 тисяч гривень – це півтора мільйони в місяць. Це ті гроші, які потім ці ж політичні партії, що зайдуть до міської чи обласної ради, вкрадуть, говорімо відверто, у тих же виборців, які за них проголосують, дякуючи цій же зовнішній рекламі, – сказав політик.

Нагадаємо, що пан Рибак (народний депутат у 2014-2019 р.р.), за інформацією видання «Слово і Діло», за перший рік своєї каденції зумів перевершити «наступника» на 202-му окрузі від «Слуги народу» по багатьох показниках.

Зокрема, нардеп Іван Рибак виступав упродовж першого року роботи з трибуни парламенту 50 разів, натомість мажоритарник Максим Заремський (обраний у 202 окрузі від президентської політсили «Слуга народу») спромігся аж на 1 виступ з трибуни за рік роботи.

Щодо сприяння у фінансуванні потреб округу: жодних грошей та субвенцій Кабмін не передбачив на округ №202 з центром у Сторожинці, де депутатом-мажоритарником рік тому став «слуга» Максим Заремський.

Натомість,  за минулу каденцію за сприяння Івана Рибака,  з державного бюджету на потреби Вижницького, Путильського, Сторожинецького та Кіцманського районів Чернівецької області  було виділено понад 224 млн грн. Додатково  на підтримку екологічних проектів округу надійшло майже 37 млн грн.