Величезні суми грошей, витрачені на зовнішню та іншу рекламу, що фактично стартувала задовго до початку офіційної виборчої кампанії, політсили просто крастимуть потім у своїх же виборців, якщо потраплять до місцевих рад.
Про це заявив народний депутат VIII від 202 виборчого округу на Буковині Іван Рибак на телеканалі ТВА
- З точки зору вартості цієї кампанії, можу зазначити, що, при вартості однієї площини білборда від 5-ти до 7100 гривень тільки в місті Чернівці, а в деяких політсил вже по 200-300 площин в місті, то уявіть собі вартість такої кампанії стосовно тільки зовнішньої реклами. 300 площин по 5 тисяч гривень – це півтора мільйони в місяць. Це ті гроші, які потім ці ж політичні партії, що зайдуть до міської чи обласної ради, вкрадуть, говорімо відверто, у тих же виборців, які за них проголосують, дякуючи цій же зовнішній рекламі, – сказав політик.
Нагадаємо, що пан Рибак (народний депутат у 2014-2019 р.р.), за інформацією видання «Слово і Діло», за перший рік своєї каденції зумів перевершити «наступника» на 202-му окрузі від «Слуги народу» по багатьох показниках.
Зокрема, нардеп Іван Рибак виступав упродовж першого року роботи з трибуни парламенту 50 разів, натомість мажоритарник Максим Заремський (обраний у 202 окрузі від президентської політсили «Слуга народу») спромігся аж на 1 виступ з трибуни за рік роботи.
Щодо сприяння у фінансуванні потреб округу: жодних грошей та субвенцій Кабмін не передбачив на округ №202 з центром у Сторожинці, де депутатом-мажоритарником рік тому став «слуга» Максим Заремський.
Натомість, за минулу каденцію за сприяння Івана Рибака, з державного бюджету на потреби Вижницького, Путильського, Сторожинецького та Кіцманського районів Чернівецької області було виділено понад 224 млн грн. Додатково на підтримку екологічних проектів округу надійшло майже 37 млн грн.